tirsdag 6. september 2011

Oppussingstid!

I dag har jeg brukt formiddagen på å bli litt bedre kjent med verktøyene som denna bloggen tilbyr.  Det blir stadi vekk nye dingsebomser man kan legge til sida si og bloggen min ligner nok ikke mye på sånn den var opprinnelig når den blei oppretta! 
Har ordna et litt høstlig layout, tenkte det var på tide, siden det gamle fortsatt var valentines' dayinspirert...  Og så har det kommet noen ekstra bokser å klikke på øverst under bloggnavnet.  De skal fylles ut og gjøres mer spennende, men det var det jeg rakk for nå.

Har også flytta inn i ny hybel på Ås, så her må det også litt oppussing og rydding til, så det ser respektabelt ut for besøkende.  Jeg stortrives allerede.  Det er DIGG å bo for seg selv!  Har vært på butikken i dag og handla såpe, oppvaskkost, zalo, tørkerull og en kjøkkenklut.  Må vel inn med litt anna stæsj her og, men for nå så holder det. 

Da er det bare igjen å freshe opp meg selv, så er jeg klar for høstens første timer på skolebenken!

(det kommer fyldige blogger om nord-norgeturen, avslutningen på sommeren osv ganske snart, jeg må bare få tid til å skrive dem!)

Ingen kommentarer: