tirsdag 13. september 2011

Kosekveld!

Etter en lang dag på skolen, etterfulgt at noe dugnadsarbeid for studentrytterne sammen med Karoline og så et besøk på stallen til Katrine for å hilse på Bahamas, så sitter jeg nå endelig på hybelen og kan slappe av litt.  I dypet av godstolen, med beina på fotskammelen og strikketøyet i fanget, så ser jeg en episode av verdens beste serie.  Laget på verdens beste bok; Pride and Prejudice, skrevet av den fabelaktige Jane Austin.  Virkelig en stor favoritt i mitt liv!  Og hva gjelder valg av film, så er det veldig viktig å se tv-serien fra BBC og IKKE den dustete filmversjonen med Kiera Knightly.  Filmen er ikke halvparten av hva serien er!  Så nå skal jeg kose meg litt til med episode nr 3 og så er det senga, før jeg i morra skal på pløyekurs med jordbrukerforeninga!  :)

Ingen kommentarer: