fredag 9. september 2011

Skolestart!

Tirsdag starta jeg på skolen igjen, onsdag hadde jeg første opplæringsvakt i ny jobb, i går jobba jeg hjemme, i dag skal jeg jobbe i nye jobben igjen og i morra skal jeg jobbe hjemme igjen!  Var det noen som sa travel?
I tillegg har jeg sett at høsten blir enormt travel.  Med rundt en obligatorisk innlevering i uka, flere obligatoriske utferder og deleksamner frem til jul, så tror jeg det var et veldig riktig valg av meg å la hestene stå hjemme i år!
Første innlevering er allerede til tirsdag... Og jeg skal jobbe hele helga og til legen på mandag og hadde et håp om å få kjørt no flyttelass.  Har jo no å rydde opp etter å ha bytta hybel.  Så her blir det ikke tid for å slappe av i hvertfall!!  Og kanskje ikke så mye tid til å legge ut bilder fra verken derby på Øvrevoll eller biltur til nord-Norge.  Men jeg skal prøve!

Ingen kommentarer: