tirsdag 4. oktober 2011

Kanelbullens Dag!

I dag har jeg lært noe nytt!  Vårt kjære broderfolk feirer nemlig 4 oktober som kanelbolledagen.  Den blei innstifta i 1999, som en feiring av Hembakningsrådets 40årsjubileum.  I den annledning så kjøpte jeg med meg 3 digre kanelboller på vei hjem fra legen.  Det passa ganske bra spørr du meg!  Legen sa jeg var frisk som en fisk og veterinær Saunes var her igjen i dag og sjekka damer.  Fortsatt er Olivia og Baccara drektige.  Jeg kunne i dag se bakbeina til føllebøll i Ullis sin mage!  Og Bertis sin drektighet ser også ut til å gå helt etter planen.  Men morsomt og mest gledelig av alt var at nå blei også Roma konstatert drektig!  Så da har 3 av 4 hopper vi har forsøkt i sommer tatt seg.  Nå har vi bestemt oss for å annse Cortina som umulig å få drektig og da blir jo statistikken til hingstebassen veldig bra!  Så da var det på sin plass å feire med en god kopp kaffe og en kanelbulle!


Ingen kommentarer: