søndag 9. oktober 2011

Kingsland Oslo Horse Show!

Nå braker det løs igjen! I kveld skal jeg inn til Telenor Arena for årets hestehappening i Norge!  Oslo Horse Show har i år utvida fra å være et fredag til søndagsarrangement, til å begynne søndagskveld og vare en hel uke!  Og gjett om jeg gleder meg.  For i år skal jeg jobbe som frivillig hele uka!  Og jobben jeg har fått er kongejobben.  Jeg skal nemlig sitte i rytterinnsjekkinga og ta i mot alle de store stjernene når de kommer for å ri verdenscupen!  Snakk  om kremjobb.  Jeg har flere store favoritter jeg gleder meg til å møte.  Svensken Rolf Göran Bengtson, som nettopp vant EM er jo blant dem som skal komme.  Og Edwina Alexandra, verdens beste kvinnelige rytter og helt klart et av mine store idoler!  Detta blir en bra uke!

Ingen kommentarer: