søndag 2. oktober 2011

Koselig helg hjemme

Jeg har verdens beste og flinkeste foreldre!  Det regna så fælt i sommer at de valgte å jobbe en uke mer enn planlagt og tar heller den siste ferieuka nå i oktober.  Og hva vil mamma bruke ferien sin på?  Joda, hu vil vaske ned stallen...  Jeg lover altså, det trengs en vask inne i bolighuset og, men det er visst viktigere med rein stall!  Så hu har såpa inn og skrubba og pappa har spyla.  Det har blitt så fint!  Boksene er så godt som like reine som når de var helt nye.



Selv har jeg hatt en vakt på jobben i Brennerigata på lørdagskvelden, alltid like kos, og i dag har jeg vært oppe i Veggli og dømt et bittelite, men kjempekoselig stevne!  Det er sånt som skaper rekrutering!

Nå skal jeg bare spise mammas deilige lammefrikase og så bærer det tilbake til Ås.  Kanskje via Lommedalen og Timmie en tur.  Vi får se! :)

Ingen kommentarer: