tirsdag 25. oktober 2011

Verdens beste mamma har bursdag i dag!

I dag har verdens beste mamma bursdag!  Hu har enda ikke kommet hjem fra jobb, men uten større fare for at hu oppdager denna bloggen, så røper jeg her hva bursdagsgaven er!  Fra brodern, farmor og meg får rektora 10 røde roser og gavekort på 3! massasjebehandlinger!  Jeg har satt gaven i en vase oppå pianoet, så får vi se hvor lang tid det tar før dama oppdager den...  Pappa oppdager den nok ganske så fort når han tar i pianoet, men ikke sikkert han tenker så mye over det.  "En blomst fra eller til er jo ikke så farlig...".  Men regner i hvertfall med at mamma blir fornøyd og det er jo det viktigste.  Så nå har jeg tatt ut svinefileet fra frysern, så skal det blir god middag i dag med dessert til også.  Gleder meg!

Ingen kommentarer: