mandag 3. oktober 2011

Store forandringer skjer

Jeg har alltid vært av den oppfattning at når man har litt trøbbel i livet, eller føler at det er noe som er tungt, så må man bare starte i en ende og begynne å nøste opp i problemene.  Det gjelder å finne årsaken til at ting er tungt og så eliminere disse.  Man kan eliminere ved å fikse eller ved å fjerne.  Og nå skal jeg til å fjerne noe som har vært litt slitsomt i det siste; leiligheten min!  Jeg har bestemt meg for å selge!  Det har sitti langt inne for meg, jeg har mange følelser knytta til den fine lille leiligheten og vil egentlig ikke gi den opp.  Men jeg ser ikke for meg at jeg noensinne kommer til å bo i Trondheim igjen og markedet er bra der oppe nå.  Så hvorfor ikke selge?  Komme seg videre, kanskje, om jeg er heldig, så får jeg et lite overskudd fra salget også.  For akkurat nå så betyr leiligheten bare papirarbeid, ekstra regninger, mer å administrere og penger bundet opp i noe jeg sannsynligvis aldri kommer til å bruke igjen.  Men det er litt sårt, jeg har hatt leiligheten siden 2005, bodd der i 1,5 år selv, jeg har mange minner derfra og trivdes i grunn veldig godt der.  Leiligheten skulle bare ikke vært i Trondheim! hehe...  Men jeg aner jo ikke hvor den heller skulle vært...  Vi får se!  Jeg legger litt planer om dagen og det å få frigjort penger fra leiligheten og frigjort seg fra Trondheim skal bli godt!

Uansett, jeg flyr opp til Trondheim onsdagskveld, har møte med eiendomsmegler på torsdag og etter det så starter vel ballen bare å rulle!  Så om noen bekjente er i Trondheim og har lyst på å ta en kaffe, så er det bare å ringe :)   

Jeg var bombesikker på at jeg hadde noen bilder fra leiligheten, men den gang ei.  Nærmeste jeg kom var av de tre undulatene jeg en gang hadde, som sitter på toppen av kjøkkenskapdørene.

Ingen kommentarer: