fredag 6. mai 2011

Change of plans part II

Møøøøøøø!

Her sitter jeg og skal gjøre ferdig eksamen i et fag jeg ikke tror jeg kan.  Men det går sådær.  Faktisk mye bedre enn forventa.  Da ringer telefonen.  De trenger visst desperat folk i kufjøset på UMB.  Og jeg trenger penger.  Så da skal jeg melke kyr og spa møkk i en tid fremover!  Moro å gjøre noe litt annerledes da og noe fysisk.  Faren for at jeg må sitte stille på et kontor innen kort tid er jo overhengende, så godt å få rørt seg mens man kan!  I tillegg må jo fjøset på UMB være det eneste i Norge hvor man får lønn etter utdannelse innen økonomi.  Går man master, så får man masterlønn.  Om du kan ku eller ikke.  Skjønt! For jeg kan jo ingenting om kyr.  Absolutt nadas.  Er egentlig litt redd dem.  Men vi har jo hatt kyr i Norge i alle herrens år og folk har da overlevd, så så innmari farlige kan de jo ikke være.  Jeg må bare bli litt kjent med dem.  På mandagsmorra kl 06:00 begynner jeg!

Så da må jeg se ann litt i forhold til stevneplaner og sånn fremover da.  Ikke sikkert jeg får til å trene så mye som jeg hadde tenkt jeg skulle.  Men vi får se det ann og ta det som det kommer.  I mellomtida skal jeg kose meg med kyra!

Ingen kommentarer: