mandag 9. mai 2011

Fjøsvisa



Første dag på fjøsjobb unnagjort! Og jeg stortrivdes! Har ikke gjort anna i dag, jo litt anna og da, men mest kosa med kalver, gitt dem melk og børsta kyra! Og så får jeg lønn for det! Dem kaller det arbeid... Ordentlig moro med litt anna arbeid enn det jeg tidligere har gjort da. Får litt erfaring... Men lurer på hvilken bedrift som ansetter en siviløkonom pga fjøsaerfaring... hahaha.... Kanskje ikke så relevant arbeid nei. So what? Jeg koser meg, det er fysisk, jeg kan leke med søte kalver og best av alt; I MORRA ER DET BEITESLIPP!!! Så alle som har lyst til å se på våryre kyr på vei ut på beite kan bare møte opp ved langfjøset i morra klokka 11:00! Da blir det rock n'roll og full pupp på allihop! Tror vi skal slippe nesten 50 kyr... Moro moro! Skal prøve å få tatt noen bilder :)
Også ja, jeg er absolutt ikke like negativ til fjøsarbeid som det visa skulle tilsi.  Men det var den eneste sangen jeg kom på som inneholdt fjøs og kuskit og sånn.... Og så er den jo sunget av Hans Rotmo og jeg skal på Vømmølfestival i juni!!! :D

Ingen kommentarer: