onsdag 4. mai 2011

change of plans

Litt endring av planer her gitt!  Har i dag fått vite at vi har blitt gitt 6 timer ekstra på eksamen, så totalt 36, ikke 30 timer.  Det gjør at jeg ikke kan undervise i rideskolen på fredag og derfor drar jeg hjem i kveld!  Altså, hjem, hjem!  Der har jeg fred og ro og kan få den hjelpen det er mulig å få.  Ikke minst middag og mat i kjøleskapet!  Er akkurat nå ganske skrapa blakk nemlig.  Eller, har 199,- på kortet, men det må gå til drivstoff for at jeg skal kunne komme meg hjem...  Så da drar jeg!  Og krysser fingra for at eksamen går sånn tålelig bra.  Hakke de store forhåpningene til denne akkurat...  Men, men, et skritt nærmere sommerferie!  Og nå har jeg lagt planer!  Blir fryktelig mye hest i sommer, men det er bra det.  Lurer på om jeg bare skal la vær å bedekke Cover i år, sånn at jeg har noe å ri på.  Hingstebassen sliter seg jo ut om dagen med å følge med på alle damene, så han er ikke så mye å drive å ri på om dagen...

Men nå har jeg satt opp en foreløpig terminliste for propell og piloten!  Det er lov å komme med kommentarer og tips om det er noen som skal noen annen plass også.  Vi skal uansett ut på rosettjakt!
7-8 mai Feltrittstrening hos Jegers
15 mai D-sprang i Lommedalen
21 mai DI-sprang i Bugårdsparken
19 juni D-sprang på Skedsmo
25 juni DI-sprang i Bugårdsparken
3 juli D-sprang på Brunla
23 juli DI-sprang i Bugårdsparken
30-31 juli Drøbak Open

Dette er bare en veldig midlertidig oversikt!  Så får vi se hvordan det går.  Det er i hvertfall ikke tvil om at propellen er i bedre form enn noensinne, selv med en litt for lang påskeferie!

Ingen kommentarer: