tirsdag 3. mai 2011

Når man skal lese til eksamen

moi in Palermo!
Da finnes det så mye anna å bruke tida på!  For eksempel å lese reiseguider på Dagbladet.no og drømme seg bort, eller tilbake dit man har vært. Nå fant jeg en laaaang artikkel om Sicilia. *drømme*  Om Lipariøyene, vulkanen Etna og alle de fantastiske og festlige Fiat 500 som er allesteds.  Det var en rar tur.  Dro jo dagen etter mormors begravelse, så var jo mye trist og lei meg store deler av turen, men allikevel så klarte jeg jo å nyte den også.  Er jo alltid deilig med ferietur og Sicilia var en finfin plass!  Så, joda, jeg tror jeg må tilbake dit en gang.  Vi får se, er jo så mye jeg vil se og høsten ser unektelig spennende ut.  Håper bare jeg har råd til alt jeg har lyst til!  Time vil sjåvv!

Artikkelen i dagbladet finnes å lese her!


bikerbabe på Lipari
I mellomtida får jeg prøve å lese litt mer til eksamen og få gjort noen få oppgaver til...  Jeg vil ha ferie nå!  Og gjerne en flybillett en eller annen plass.  Noen som har en billett til overs og trenger reiseselskap?  Jeg stiller ikke store krav, verken til reisemål eller komfort...

Edit: fant når jeg søkte på restplass.no tur/retur billetter med utreise 29. mai og hjemreise 11. juni til 2079,-  Noen som blir med? :)
veteranmotorsykkelparade


masse delfiner på vei til Lipari

Ingen kommentarer: