mandag 2. mai 2011

Late nite at Tårn

 Da sitter man en sen kveld på Tårn og biter i det sure eple.  Jeg laster ned office 2010.  Som en (kanskje) lur, men anonym person komenterte; jeg kunne kanskje ha fått det fra en venn ell no.  Har prøvd, to ganger til og med, men funka ikke.  Og jeg har ikke tid til å prøve mer.  Må ha office til neste examen.  Og gjerne litt før, så jeg får øvd meg litt til denna examnen og.  Tror den kommer til å gå en viss plass, men men...  Alltid muligheter for å ta det opp igjen!  Vi lever på den tanken... hehe...  Gleder meg bare til å bli ferdig.  Ferdig for i år.  Da skal jeg slappe av, være mye hjemme, flytte til ny hybel for meg selv og bare kose meg!  I mellomtida så sitter jeg her da, på Tårn og venter på å få lasta opp officepakka.  Møkkawindows og pcdrit...  Men ikke tro at det får meg til å skifte til mac!  Makan til in og moderne det skal være mulig å være.  Nå føler jeg nesten at jeg ikke kan ha verken mac eller iphone.  Er jo ikkno gøy å ha no som alle andre har!  Jeg følger jo ikke strømmen... hehe....  Nei, jeg får lese videre i min fantastiske bok mens jeg utnytter skolenettet til det det funker til... :) Og jah, jeg synes det er festlig å ha fått kamera på pcn!!


Ingen kommentarer: